Advocatuur

GRATIS BEZORGING

Volgende werkdag geleverd.

LAAGSTE PRIJSGARANTIE

Beste prijs & géén verborgen kosten.

INCLUSIEF SERVICE

Installatie, voorrijkosten & arbeid inbegrepen.

INCLUSIEF TONERS

Betaal eenvoudig per afdruk.

Digitalisering is zeer actueel. Ook binnen de advocatuur is de digitaliseringsslag de komende jaren een belangrijke uitdaging. Digitalisering, zowel extern (dienstverlening) als intern (bedrijfsvoering en -processen), is noodzakelijk om effectief en efficiënt te kunnen blijven werken. Bovendien maakt digitalisering het tevens mogelijk om onderscheidend te kunnen zijn in prijs en klantbenadering. Het optimaliseren van de bedrijfsprocessen en samenwerking, bij uw medewerkers onderling en tussen uw cliënten, is een belangrijk aandachtspunt binnen de advocatuur.

Documenten en dossiers vormen het hart van de advocatuur. Het beheren van deze verschillende documenten en dossiers kost tijd, inzet en geduld. Bij het maken van juridische documenten onder tijdsdruk, hebben uw medewerkers een zeer belangrijk aandeel. Documenten moeten daarbij altijd snel beschikbaar en te raadplegen zijn.

UITGEBREID SCANNEN

Om het verwerken van digitale dossiers en papieren documenten te versnellen en te vereenvoudigen, heeft PrintSmarter een integratie waarmee u document kunt scannen & herkennen. Hiermee verwerkt u snel en efficiënt papieren en digitale documenten en dossiers direct naar de juiste locatie. Hierbij is ook ondersteuning voor BaseNet, AvocaatCentraal, Office 365 & CClaw.

Printer voor eenmanspraktijk

Ben je eenmanspraktijk? Dan heb je uiteraard ook met papierwerk te maken. Denk aan facturen, offertes, dossiers of andere documenten die belangrijk zijn voor je cliënten of zakenrelaties. Tijd is geld en daarom wil je natuurlijk wel een printer die wat sneller afdrukt dan de gemiddelde thuisprinter. En dan is het ook fijn als je niet om de haverklap een nieuw stapel papier in je printer hoef te doen. Wij selecteerden een printer op basis van de volgende voorwaarden:
  • Papierlade voor minstens 250 papiervellen
  • Scannen met Automatische documentinvoer (ADF)
  • Dubbelzijdig printen

Printer voor kleine praktijk (5 werkplekken)

Voor zakelijke omgevingen waar veel geprint wordt en een extra lade nodig is voor het briefpapier kozen wij de volgende Pagewide printer. De PageWide printers zijn zéér goedkoop in verbruik omdat ook documenten met een klein beetje kleur worden geteld als Mono afdruk. Daarnaast zijn de Pagewide printers super snel met afdrukken.
  • Snelle Pagewide printer
  • Netwerkaansluiting
  • Dubbelzijdig printen
  • Extra 500 vel papierlade (t.b.v Briefpapier)

Printer voor groot kantoor (15+ werkplekken)

Voor een grote praktijk kiezen we een ander type machine. Deze Laserjet is gemaakt voor een hoog volume en beschikt over de mogelijkheid om super snel te scannen. Daarnaast beschikt deze versie standaard over meerdere papierlade’s zodat ook briefpapier en volgpapier beschikbaar is. Extra handig is dat je kunt aangeven dat documenten direct worden geniet. Deze printer heeft de volgende kenmerken:
  • Dubbelzijdig printen op A4 formaat
  • Supersnel Scannen
  • Uitgebreide Scan optie’s als Tekstherkenning
  • Extra papierlade’s
  • Uitgebreide Scan opties (HP Flow)
  • Nieten

Advies op maat

Uiteraard zijn er vele combinaties mogelijk en adviseren wij u graag persoonlijk indien u gebruik wilt maken van een andere samenstelling. Ook kunnen wij bestaande printers van bijvoorbeeld Xerox, Ricoh of Canon meenemen in ons service concept. Vul onderstaand formulier in en wij nemen contact met u op.

VOORDELEN VAN MANAGED PRINT SERVICES

  • 42 % van de storingen lost de helpdesk telefonisch op
  • 58 % van de escalaties zorgen zij voor een monteur op locatie
  • 90 % van de bezoeken is de storing direct oplost
  • 99 % beschikbaarheid van uw printers met MPS van Printsmarter