PrintSmarter heeft Managed Print Services in een nieuw format ontwikkeld. Door alle processen opnieuw vorm te geven zijn wij het enige platform dat alles 100% digitaal afhandelen en waarbij we alle prijzen volledig transparant op onze website vermelden. Oftewel nooit verborgen kosten.
Omdat wij geen dure vertegenwoordigers op de weg hebben zitten of ingewikkelde aanvraagprocedures kunnen wij u voorzien van de scherpste prijs. Dit begint eenvoudig door op onze website uw printer te zoeken. Middels onze Advies Wizard komt u uit bij de printer die geschikt is voor uw organisatie. Komt u er niet helemaal uit? Ons adviesteam helpt u graag per Chat, Whatsapp, E-mail of Telefonisch verder. PrintSmarter is de aanbieder vanaf 1 printer tot honderden printers over meerdere locatie’s in meerdere landen.
Zodra uw bestelling is geplaatst wordt deze automatisch verwerkt in de bestelsystemen en ontvangt u per e-mail de overeenkomst. Deze kunt u digitaal ondertekenen waarna de order verder wordt verwerkt. Zijn er aanvullende documenten nodig? Dan kunt u die ook eenvoudig online aanleveren.
Wij snappen als geen ander dat u graag snel gebruik wilt maken van uw nieuwe printer. Indien u voor 15:00 heeft besteld wordt uw order nog dezelfde dag verstuurd en kunt u de printer de volgende werkdag verwachten op kantoor. De kantoorprinters zijn eenvoudig zelf te installeren of door uw IT afdeling/partij. Uiteraard kunt u bij uw bestelling ook opgeven dat de installatie voor u verzorgd wordt. Een ervaren HP monteur komt de installatie dan bij u op locatie uitvoeren.
Uw nieuwe printer wordt automatisch bewaakt door PrintSmarter via de Cloud. Middels onze just-in-time service zorgen wij voor de levering van verbruiksmaterialen bij u op kantoor. U hoeft zelf dus géén toners of inkt meer te bestellen, uitsluitend het papier dient u zelf te regelen. PrintSmarter is toegewijd aan het leveren van producten en diensten die milieuvriendelijk zijn gedurende hun levenscyclus. Vandaar dat wij ook zorgen dat u uw oude cartridges kosteloos retour kunt sturen.
We hebben uiteraard liever niet dat u problemen ervaart met uw printer. Vandaar dat de printer op afstand wordt bewaakt. Op het moment dat wij zien dat onderdelen dreigen stuk te gaan sturen wij een monteur langs om dit preventief te laten vervangen. Uiteraard bellen wij van te voren even om een afspraak te maken. U betaalt natuurlijk niks extra’s hiervoor, deze kosten zijn meegenomen in de service van PrintSmarter.
Het kan natuurlijk altijd gebeuren dat u een vraag heeft of onverwachte storing. Op dat moment staat onze eigen PrintSmarter Helpdesk voor u klaar. Professionele IT specialisten helpen u direct om de storing of uw vraag zo snel mogelijk op te lossen.
De meeste storingen kunnen wij direct op afstand oplossen. Moet er iets op locatie gebeuren? Dan zorgen wij dat er kosteloos een monteur bij u op locatie komt. Uiteraard betaalt u hier niks voor, géén voorrijkosten & géén materiaalkosten.
Net zoals wij onze website overzichtelijk houden doen we dat met onze administratie. U ontvangt van ons één factuur per maand waarop alle aangeschafte printers staan met het verbruik. Indien uw organisatie werkt met kostenplaatsen specificeren wij dat netjes voor u.
Via de PrintSmarter Supportportal heeft u 24/7 inzicht in uw printers. Daarbij kunt incidenten inzien, actueel verbruik en natuurlijk alle facturen. Tijdens de loopdoor van de overeenkomst heeft u uitsluitend te maken met het PrintSmarter team. Oftewel éénvoud.