Managed Print Services (MPS) van PrintSmarter neemt alle zorgen over het printerpark uit handen. Zowel nationaal als internationaal. We optimaliseren je printprocessen en zorgen dat je over de meest efficiënte en rendabele oplossing kunt beschikken. Jij hebt er dan geen omkijken meer naar. In veel gevallen wordt hiermee tot maar liefst 30% aan kosten bespaard. Managed Print Services is aantrekkelijk voor zowel kleine als grote organisaties en kan al vanaf één printer. We nemen dan ook je bestaande printers mee. Je kunt zelf bepalen of je apparatuur koopt, least of huurt.
Het team van PrintSmarter heeft een IT-achtergrond én daarnaast veel kennis van printoplossingen. Bij PrintSmarter heeft u te maken met maar één contactpersoon, één helpdesk en één overzichtelijke overeenkomst. Met deze totaaloplossingen zorgen wij voor het juiste printer advies en het opzetten van een printbeleid als ook levering van supplies en service/onderhoud op locatie.
De PrintSmarter Helpdesk neemt taken uit handen van de IT-afdeling zodat deze tijd heeft voor andere zaken. Dit is het concept van PrintSmarter en is uniek omdat we alles online afhandelen. Daarnaast is alles volledig flexibel en kunt u zelf eenvoudig keuze's maken.
PrintSmarter stopt niet bij alleen het leveren van de Printer maar kan u ook adviseren over welke printoplossingen geschikt zijn voor uw organisatie.
De beveiliging is al jaren een uitdaging in de wereld van IT. Denk hierbij aan de cyberaanvallen of sinds regelgeving omtrent de algemene verordening gegevensbescherming (AVG/GDPR).
We zien dat het netwerk en de werkplekken goed afgeschermd worden door uitgebreide controles en maatregelen. Daarbij valt op dat de Printer vaak over het hoofd wordt gezien. Dit terwijl de printers vandaag de dag toch soms vergelijkbaar zijn met een computer omdat deze gegevens opslaan en beschikken over internet toegang.
Om te voldoen aan de wensen van vandaag de dag heeft PrintSmarter zelf een platform ontwikkeld direct vanuit de Cloud om klanten te ondersteunen. Wij vinden het belangrijk dat u contact heeft met één organisatie, één contract en te maken heeft met één helpdesk. Door het combineren van al onze diensten in ons Cloud Platform kunnen wij u ook overzichtelijk rapporteren.
U krijgt van ons per maand één factuur voor de verbruikskosten. Overzichtelijk per machine, per locatie en indien uw organisatie werkt met afdelingscode’s of kostenplaatsen kunnen we hierop eenvoudig specificeren. Uiteraard heeft u zelf ook 24/7 online toegang tot ons Support Portal waar u incidenten kunt melden en actuele statussen kunt inzien van uw printerpark.
Onze ervaren helpdesk medewerkers monitoren proactief de printers, multifunctionals en printer software oplossingen bij onze klanten. Daarmee wordt het onderhoud van printers voor jou een fluitje van een cent. Desgewenst nemen onze medewerkers de nodige stappen om optimale beschikbaarheid te garanderen. Onze managed services specialisten beschikken over tools waarmee zij op afstand met je mee kunnen kijken en zelfs de bedieningspanelen van multifunctionals kunnen overnemen.