Tevredenheid Telt U herkent het vast wel, meldingen worden niet of te traag opgelost, uw print omgeving is instabiel en maandelijks krijgt u een flinke factuur. Als u niet tevreden bent over de dienstverlening van hun huidige printer leverancier helpen wij u graag verder. Het accepteren van de tekortkomingen is niet meer nodig omdat overstappen naar PrintSmarter geen ingrijpende verandering is.
Gratis Overstapservice Wij zijn niet uw nieuwe leverancier maar uw nieuwe Managed Print partner. Als eerste stap en kennismaking inventariseren wij kosteloos uw huidige print omgeving. Na deze inventarisatie bespreken wij met u de mogelijkheden & uw wensen. Ook kijken we kritisch na de huidige kosten en, waar mogelijk, stellen we besparingen voor. Daarna maken we afspraken over de stappen die we zullen doorlopen. Vanaf dat moment gaan wij voor u aan het werk. Wij informeren alle betrokken partijen over de wisseling waarbij we alle vergaarde informatie samenvatten in een duidelijk document. Aan deze overstapservice zijn voor u geen kosten verbonden.
Neem nog vandaag vrijblijvend contact met ons op en we vertellen u graag over de mogelijkheden.
Gaat u verhuizen naar een andere locatie dan is het belangrijk dat u uw verhuizing z.s.m. doorgeeft. Het is immers belangrijk dat u de cartridges blijft ontvangen voor uw printer(s).
De verhuizing kunt u eenvoudig melden via de PrintSmarter helpdesk per e-mail op helpdesk@printsmarter.nl.
Deze gegevens hebt u nodig voor een adreswijziging
Uw straatnaam en plaats
Uw telefoonnummer
De contract- of ordernummers
Uw oude/nieuwe postcode en huisnummer
Kies voor de Monteurs Service
Wilt u zorgeloos uw printer laten verhuizen + opnieuw laten aansluiten? Dan regelt PrintSmarter dit voor u. Onze monteurs komen de printer bij u ophalen & installeren deze weer op de nieuwe locatie. De PrintSmarter helpdesk kan u voorzien van meer informatie & een vrijblijvende kostenopgave toesturen.
Bij PrintSmarter hebben we het gehele facturatie proces gedigitaliseerd. U ontvangt van ons maandelijks per e-mail een digitale factuur op het door u opgegeven e-mailadres.
De factuur kunt u eenvoudig online betalen via de meest voorkomende betaalmethoden:
Bij PrintSmarter bepaalt u zelf hoe u de printer betaalt. In onderstaand filmpje leggen wij u uit welke mogelijkheden er zijn.
Betaal Direct
Bij het afronden van de bestelling op onze website kunt u de order betalen via iDeal. De printer wordt geleverd zodra de betaling is afgerond.
Betaal Achteraf binnen 14 dagen
Betaalt u liever nadat de printer is geleverd? Dan kunt u kiezen voor Billink Achterafbetalen en betaalt u de factuur na 14 dagen. De optie achteraf betalen is beschikbaar in het betaalscherm. Wanneer je kiest voor de betaaloptie ‘achteraf betalen’, voert Billink een kredietcheck uit. Als die wordt geaccepteerd, wordt je bestelling afgerond en ontvang je een factuur van Billink per email. Deze moet binnen 14 dagen worden betaald. Na het betalen is alles direct afgehandeld. Wordt je aanvraag om met Billink te betalen afgewezen? Dan kun je altijd nog afrekenen met een andere beschikbare betaalmethode.
Huren / Leasen Bij Huren / Leasen spreid u de betaling over 15, 24, 36 of 60 maanden.