FAQs | PrintSmarter - Printers voor Bedrijven

Welcome to our support portal

Frequently Asked Questions

  1. There are no frequently asked questions was found.

Latest Questions

  1. Overstapservice

    Tevredenheid Telt
    U herkent het vast wel, meldingen worden niet of te traag opgelost, uw print omgeving is instabiel en maandelijks krijgt u een flinke factuur. Als u niet tevreden bent over de dienstverlening van hun huidige printer leverancier helpen wij u graag verder. Het accepteren van de tekortkomingen is niet meer nodig omdat overstappen naar PrintSmarter geen ingrijpende verandering is.

    Gratis Overstapservice
    Wij zijn niet uw nieuwe leverancier maar uw nieuwe Managed Print partner. Als eerste stap en kennismaking inventariseren wij kosteloos uw huidige print omgeving. Na deze inventarisatie bespreken wij met u de mogelijkheden & uw wensen. Ook kijken we kritisch na de huidige kosten en, waar mogelijk, stellen we besparingen voor. Daarna maken we afspraken over de stappen die we zullen doorlopen. Vanaf dat moment gaan wij voor u aan het werk. Wij informeren alle betrokken partijen over de wisseling waarbij we alle vergaarde informatie samenvatten in een duidelijk document. Aan deze overstapservice zijn voor u geen kosten verbonden.

    Neem nog vandaag vrijblijvend contact met ons op en we vertellen u graag over de mogelijkheden.

    Read more
  2. Vragen over de Leaseovereenkomst

    Indien u vragen heeft over uw de leaseovereenkomsten dan helpen wij u graag verder. Hieronder treft u de contactgegevens aan.

    • Nieuwe klanten
      U kunt contact opnemen met het PrintSmarter Adviesteam via:

      - Chat op de website
      - Telefonisch via 020 30 36 010
      - E-mail via info@printsmarter.nl

    • Bestaande klanten
      Voor vragen over bestaande leasecontracten bel 0347-325018 of mail naar administration@grenke.nl
    Read more
  3. Waar kan ik mijn verhuizing doorgeven?

    Gaat u verhuizen naar een andere locatie dan is het belangrijk dat u uw verhuizing z.s.m. doorgeeft. Het is immers belangrijk dat u de cartridges blijft ontvangen voor uw printer(s).

    De verhuizing kunt u eenvoudig melden via de PrintSmarter helpdesk per e-mail op helpdesk@printsmarter.nl.

    Deze gegevens hebt u nodig voor een adreswijziging

    • Uw straatnaam en plaats
    • Uw telefoonnummer
    • De contract- of ordernummers
    • Uw oude/nieuwe postcode en huisnummer
    Kies voor de Monteurs Service
    Wilt u zorgeloos uw printer laten verhuizen + opnieuw laten aansluiten? Dan regelt PrintSmarter dit voor u. Onze monteurs komen de printer bij u ophalen & installeren deze weer op de nieuwe locatie. De PrintSmarter helpdesk kan u voorzien van meer informatie & een vrijblijvende kostenopgave toesturen.
    Read more
  4. Hoe krijg & betaal ik de maandelijkse factuur?

    Bij PrintSmarter hebben we het gehele facturatie proces gedigitaliseerd. U ontvangt van ons maandelijks per e-mail een digitale factuur op het door u opgegeven e-mailadres.

    De factuur kunt u eenvoudig online betalen via de meest voorkomende betaalmethoden:

    • Automatisch Incasso
    • iDeal
    • Bankoverschrijving

      Of kies voor

    • Bancontact
    • Soft Banking
    • EPS
    • KBC/CBC Payment Button
    • Belfius Direct Net
    • ING Home'Pay
    Read more
  5. Hoe kan ik betalen?

    Bij PrintSmarter bepaalt u zelf hoe u de printer betaalt. In onderstaand filmpje leggen wij u uit welke mogelijkheden er zijn.


    • Betaal Direct

      Bij het afronden van de bestelling op onze website kunt u de order betalen via iDeal. De printer wordt geleverd zodra de betaling is afgerond.

    • Betaal Achteraf binnen 14 dagen
      Billink Achteraf betalen

      Betaalt u liever nadat de printer is geleverd? Dan kunt u kiezen voor Billink Achterafbetalen en betaalt u de factuur na 14 dagen. De optie achteraf betalen is beschikbaar in het betaalscherm. Wanneer je kiest voor de betaaloptie ‘achteraf betalen’, voert Billink een kredietcheck uit. Als die wordt geaccepteerd, wordt je bestelling afgerond en ontvang je een factuur van Billink per email. Deze moet binnen 14 dagen worden betaald. Na het betalen is alles direct afgehandeld. Wordt je aanvraag om met Billink te betalen afgewezen? Dan kun je altijd nog afrekenen met een andere beschikbare betaalmethode.

    • Huren / Leasen
      Bij Huren / Leasen spreid u de betaling over 15, 24, 36 of 60 maanden.

    Read more
  6. Is de drum vervangen inbegrepen bij het servicecontract?

    Bij PrintSmarter vinden we het belangrijk dat u totaal ontzorgt wordt op het gebied van Printing. De drum wordt door onze Managed Print Services op afstand gecontroleerd en zodra deze bijna moet worden vervangen sturen wij een monteur + drum naar uw locatie. U hoeft deze dus niet zelf te plaatsen.

    De monteur plaatst de drum en controleert alles zodat de machine goed functioneert. Zo kunt u zonder zorgen gebruik maken van uw HP Printer bij PrintSmarter.

    Read more
  7. Hoe u HP LaserJet Pro M300, M400-printers uitpakt en installeert
    Leer hoe u de HP LaserJet Pro- en Color LaserJet Pro M300- en M400-printers uitpakt en installeert.
    Read more
  8. ID-kaarten kopiëren op HP LaserJet Pro MFP M329-, M428, M429- en kleuren mFP M479-printers
    Meer informatie over het kopiëren van ID-kaarten op HP LaserJet Pro MFP M329-, M428-, M429- en kleurenmFP M479-printers.
    Read more