Inkt & Toners
U ontvangt bij uw levering van Inkt & Toners informatie over hoe u de oude cartridges terug kunt sturen. Daarbij kunt u de doos gebruiken die u heeft ontvangen waarin de nieuwe cartridges zitten verpakt.
U bestelt als zakelijke klant
U bestelt als zakelijke klant, bedrijf, en daarom geldt er bij PrintSmarter géén herroepingsrecht. Wel zijn we u uiteraard graag van dienst om te kijken naar een oplossing. Neem dan ook zo snel mogelijk contact op met onze Helpdesk via info@printsmarter.nl.
Is uw printer beschadigd tijdens levering? Kijk dan bij Levering voor meer informatie.
U bestelt als consument
Het kan wel eens voorkomen dat u een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden is waarom u de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, u heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.
U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en in de originele staat en verpakking aan PrintSmarter geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via service@printsmarter.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.
Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.